FANDOM

Barbro Andrean Ield Ryle Vaiself (バルブロ・アンドレアン・イエルド・ライル・ヴァイセルフ Baruburo Andorean Ierudo Rairu Vaiserufu) to książę Królestwa Re-Estize, syn Króla Ramposa III oraz starszy przyrodni brat Zanaca oraz Renner. Został zabity przez Lupusreginę Betę po jego nieudanym ataku na wioskę Carne.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Barbro miał dość dużą budowę fizyczną, jak przystało na członka rodziny królewskiej. Jest także opisywany jako osoba godna szacunku. Zarówno jego włosy, jak i broda są koloru blond.

Osobowość Edytuj

Barbro miał apodyktyczną i porywczą osobowość. Barbro był całkowicie samowystarczalny i okrutny wobec wszystkich wokół siebie, nawet sojuszników, chociaż nie pokazywał tego publicznie, aby zachować dobrą twarz. Barbro uważał się za naturalnego przywódcę, a lud królestwa powinien oddać się służbie jako część jego boskiego prawa. Jednak jego chronione życie i brak doświadczenia wojskowego oznacza, że jego umiejętności walki nie były tak osławione, jak sądził. Barbro nie utrzymywał lojalności poza samym sobą i był skłonny kłamać i zabijać każdego, łącznie z własną rodziną, po to tylko, aby zasiąść na tronie Królestwa i zaplanować pozbycie się szlachty, która wspierała go, gdyby był królem.

Historia Edytuj

Barbro był koronnym księciem i spadkobiercą Królestwa Re-Estize. Walczył z księciem Zanacem i Markizem Pespea, którzy dążyli do objęcia tronu. Według sieci wywiadowczej księżnej Renner, Barbro miał pewne powiązania z organizacją przestępczą o nazwie Osiem Palców.

Fabuła Edytuj

Mag zniszczenia Edytuj

Pozycja Barbro słabła z powodu incydentu z demonami w Królewskiej Stolicy. Było tak, ponieważ książę koronny postanowił pozostać w zamku, a nie stawić czoła demonom atakującym królewską stolicę. W rezultacie incydent sprawił, że wyglądał jak tchórz. Wykorzystując coroczną wojnę z Imperium Baharuth jako okazję, Barbro poprosił ojca, aby pozwolił mu walczyć na linii frontu, aby zdobyć prestiż i przywrócić mu reputację. Jego ojciec ustąpił i wysłał Barbro do wioski Carne, aby zebrał informacje, zamiast pozwolić mu wziąć udział w wojnie w celu ochrony jego życia.

Barbro wysłał wiadomość do mieszkańców wioski Carne, że Ainz Ooal Gown został uznany za zaprzysiężonego wroga Królestwa, co rozgniewało wieśniaków i spowodowało, że zbuntowali się przeciwko Barbro. Widząc to jako akt zdrady, Barbro rozkazała swojej armii zrównać wioskę z ziemią. Jednak armia Barbro została ostatecznie odparta, gdy nowo wezwana Armia Goblinów Enri przybyła na pomoc atakowanej wiosce. Barbro i jego pozostali żołnierze wycofali się na równiny, ale zostali zaatakowani przez Lupusreginę Betę. Po tym, jak pokojówka wezwała swoją własną Goblińską Armię, która bez żadnych przeszkód wymordowała resztę sił Barbro, książę korony desperacko próbował targować się o swoje życie, mówiąc Lupusreginie, że będzie przydatny dla jej pana jako więzień polityczny, ale jego prośby zostały zignorowane. Lupusregina Beta poddała go torturom, w wyniku których zmarł.

Moce i umiejętności Edytuj

Barbro miał niezwykłe umiejętności w sztukach walki i dowodzenia armią Królestwa. Jednak jeśli chodzi o walkę w zwarciu, jest on znacznie słabszy niż Climb.

Relacje Edytuj

Ramposa III Edytuj

Ramposa III jest ojcem Barbro i królem Królestwa Re-Estize. Pomimo prawdziwej miłości Ramposy III do swojego najstarszego syna, Barbro nienawidził i gardził starcem. Barbro publicznie nie okazywał niechęci wobec ojca, ale potajemnie żywił złe zamiary względem niego. Uczucia te wynikały głównie z nieugiętej odmowy ojca zrzeczenia się tronu, opóźniania sukcesji dłużej niż było to konieczne i odmawiania Barbro prawa pierworodztwa, które obawiał się, że wkrótce zostanie przekazana jego przyrodniemu bratu, Zanacowi.

Zanac Valleon Igana Ryle Vaiself Edytuj

Zanac był młodszym bratem Barbro i obaj walczyli o tron. Z tego powodu Barbro gardził nim i planował, że zamorduje go, gdy zostanie królem. Jednak pomimo swojej niechęci przynajmniej jest w stanie przyznać przed sobą, że Zanac jest prawdopodobnie mądrzejszy od niego.

Renner Theiere Chardelon Ryle Vaiself Edytuj

Renner jest młodszą siostrą Barbro. Książę uważał ją za niewiele więcej niż ozdobę i był gotów sprzedać ją szlachcicowi, aby rozwinąć swój program polityczny. Nie wydaje się być świadomy jej prawdziwej osobowości.

Markiz Boullope Edytuj

Markiz Boullope był sojusznikiem Barbro w jego dążeniu do zdobycia tronu. Ich sojusz wzmocnił fakt, że poślubił córkę Markiza. Wydawało się jednak, że Barbro używał Markiza, by zostać królem i planował pozbyć się go wraz z resztą szlachty po wstąpieniu na tron.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel, książę Barbro nie istnieje.
  • W rankingu rządzących Maruyamy, Barbro był nad Shasuryu i poniżej Olasird'arc. Autor stwierdził, że zmarły książę miał tylko wiedzę potrzebną do tego, by być królem, po za tym nic innego.

Nawigacja Edytuj