FANDOM

Baldo Lauffray (バルド・ロフーレ Barudo Rofūre) to dobrze znany kupiec mieszkający w E-Rantel.

Wygląd Edytuj

Baldo jest mężczyzną o dużym brzuchu, który elegancko ubiera się dzięki swemu udanemu i ekstrawaganckiemu życiu jako kupiec. Jest gładko ogolony, z czarnymi włosami pokrytymi wieloma kosmykami białych włosów z powodu jego dojrzałego wieku.

W mandze nie jest gładko ogolony.

Osobowość Edytuj

Baldo jest osobą wyrachowaną, ale mającą dobrą wolę, dlatego zawsze szuka więcej sposobów na rozszerzenie swojej działalności. Jednak pomimo że ukrywa swój prawdziwy jakim jest zysk, to naprawdę troszczy się o bezpieczeństwo innych, choć zwykle nie powstrzymuje go to przed przyjęciem nagrody za mały czyn życzliwości i troski.

Tło Edytuj

Baldo Lauffray jest znanym kupcem zaopatrzeniowym, który kontroluje znaczną część handlu żywnością w otoczonym murami mieście E-Rantel.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

W E-Rantel Baldo poznaje Sebas Tiana, lojalnego lokaja szlachcianki z Imperium Baharuth. Przed opuszczeniem przez gości E-Rantel, Baldo dzieli się swoimi obawami z Sebas Tianem o ich wynajętym pracowniku o imieniu Zach. Ostrzega, że Zach może mieć nikczemne zamiary i że powinien mieć się na baczności. Oferuje pomoc w znalezieniu bardziej kompetentnych ochroniarzy dla jego pani, jednak Sebas dwukrotnie odrzuca ofertę. Pomimo braku zgody co do wiarygodności Zacha, starszy lokaj dziękuje kupcowi za uwagę. Sebas oferuje mu, że poleci go ojcowi swojej pani po powrocie do ojczyzny.

Nawigacja Edytuj