FANDOM

Azuth Aindra (アズス・アインドラ Azusu Aindora) to poszukiwacz przygód rangi adamantium, a także członek Szkarłatnej Kropli. Jest szlachcicem oraz wujkiem Lakyus Alvein Dale Aindry.

Tło Edytuj

Azuth jest potomkiem członka Trzynastu Bohaterów i odziedziczył kombinezon bojowy jego przodka, który daje mu umiejętności na poziomie 60. Dzięki tej mocy Azuth stał się członkiem pierwszej grupy poszukiwaczy przygód rangi adamantium, Czerwonej Kropli.

W pewnym momencie jednak Azuth opuścił grupę i przeszedł na emeryturę. Zrezygnował także z tytułu szlacheckiego, choć pozostał rycerzem honorowym. Na emeryturze dzielił się opowieściami o swoich przygodach ze swoją siostrzenicą Lakyus, co zainspirowało ją również do zostania poszukiwaczem przygód.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Azuth zostaje wspomniany, gdy Gazeff pyta Climba, z którym dokładnie członkiem rodziny Aindra spotyka się księżniczka Renner.

Moce i umiejętności Edytuj

Jako poszukiwacz przygód rangi adamantium, Azuth jest uważany za jednego z najsilniejszych ludzi.

Relacje Edytuj

Lakyus Alvein Dale Aindra Edytuj

Azuth jest wujkiem Lakyus, a także był dla niej inspiracją do zostania poszukiwaczem przygód.

Gazef Stronoff Edytuj

Wydaje się, że Azuth i Gazef nie mają ze sobą dobrych relacji.

Nawigacja Edytuj