FANDOM

Armia królewska (王国軍 Ōkoku-Gun) jest główną siłą militarną królestwa Re-Estize. Łączy w sobie siły różnych feudalnych władców, by walczyć z corocznymi najazdami Armii Imperialnej. Armia nie jest już aktywna; ponieważ Królestwo Re-Estize zostało podbite przez siły potężnego wroga.

Tło Edytuj

Armia Królewska składa się głównie z milicji. Żołnierze wchodzący w skład armii to przeważnie zwykli wieśniacy, którzy otrzymali rządową broń, nierzadko nie mieli zbroi i nie byli odpowiednio wyszkoleni. Królestwo zwykle zbiera dwieście tysięcy ludzi do walki z Imperium Baharuth, ale w razie potrzeby jest w stanie zebrać więcej.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Ramposa III wysłał Gazefa Stronoffa i jego grupę wojowników do zbadania i wyeliminowania imperialnych żołnierzy, którzy napadali na wioski na terytorium Królestwa. Mniej więcej w tym czasie Gazef stanął twarzą w twarz z tajemniczym magiem, który ujawnił swoją obecność pod imieniem Ainz Ooal Gown w wiosce Carne.

Siła Edytuj

Armia Królewska była wielkim przedsięwzięciem wojskowym, które rekrutowało poborowych ze wszystkich regionów Królestwa. Jednak indywidualnie żołnierze składający się na wojsko byli słabymi rolnikami. Armia polegała jedynie na przewadze liczebnej w celu osiągnięcia zwycięstwa przeciw wrogowi.

Według szacunków Jugema większość wcielonych mężczyzn w armii Królestwa jest najwyżej na poziomie 2. Wyszkoleni żołnierze zatrudnieni i pod opieką szlachty są na poziomie 10.