FANDOM

Armia Goblinów (ゴブリン軍 Goburin-Gun) to grupa przywołanych goblinów, które są wierne Enri Emmot. Są drugą grupą goblinów, które zostały przyzwane przez Enri.

Tło Edytuj

Druga grupa znana jako Armia Goblinów została wezwana przez Enri przy użyciu jej ostatniego Rogu Generała Goblinów w obliczu zbliżającej się zagłady z rąk Armii Królewskiej dowodzonej przez księcia Barbro.

Fabuła Edytuj

Mag zniszczenia Edytuj

Kiedy oddział armii Królestwa Re-Estize pod dowództwem księcia Barbro zaatakował wioskę Carne, Enri użyła drugiego rogu i przywołała 5000 potężnych goblinów ze względu na jej wyższy poziom w klasie dowódcy. Ta nowo przywołana armia pokonała armię Pierwszego Księcia, zmuszając jego armię do ucieczki z pola bitwy.

Siła Edytuj

Wezwana armia składała się z 5000 goblinów, którzy byli podzieleni na różne oddziału. Całą armią dowodzi Goblini strateg przebrany za Zhu Ge Liang.

Armia Goblinów jest siłą, z którą należy się liczyć, w przeciwieństwie do swoich poprzedników z oddziału goblinów. Każdy członek armii jest w pełni wyposażony w najlepszą broń i sprzęt. Hierarchia armii jest stosunkowo prosta. Przywołane przez Enri gobliny uznają Enri Emmot za swojego najwyższego dowódcę. Zarządzanie armią jest sprawowane przez gobliniego stratego, a pod nim znajdują się oddzielni przywódcy różnych korpusów i oddziałów, każdy z własną specjalizacją w wojsku.

Armia składa się z następujących oddziałów: