FANDOM

Albedo (アルベド) jest nadzorcą Strażników Wielkiego Grobowca Nazaricka. Zajmuje się ogólnym zarządzaniem i nadzoruje działania siedmiu strażników pięter, co oznacza, że plasuje się ponad wszystkimi innymi NPC w Nazaricku. Jest siostrą Nigredo i Rubedo. Wraz z siostrami została stworzona przez Tabulę Smaragdinę.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Nieskazitelna piękność, Albedo to kobieta o lśniących, króczoczarnych włosach i twarzy bogini. Ma złote tęczówki i pionowo podzielone źrenice; na jej lewej i prawej skroni znajdują się dwa grube rogi sterczące krzywo, a na jej talii są czarne skrzydła.

Albedo nosi czystą białą suknię z jedwabistymi rękawiczkami pokrywającymi jej smukłe dłonie i złoty naszyjnik w kształcie pajęczyny, który pokrywa jej ramiona i klatkę piersiową. W walce nosi imponującą czarną zbroję z pełnym uzbrojeniem i unikalnym hełmem, a także nosi ze sobą topór bojowy.

Osobowość Edytuj

Jest niezwykle lojalna i zakochana, gdyż została tak zaprogramowana przez Ainza. Często wykazując obsesyjne tendencje w swoich sprawach. Zawsze walczy o sympatię Ainza, demonstrując wybuchy zazdrości, ilekroć wydaje się, że zbliża się do niego ktoś inny. Jednak pomimo tego stwierdza, że ​​jako Najwyższy Władca byłoby dziwaczne, gdyby wziął tylko jedną żonę, sugerując, że będzie zadowolona z tego, jeżeli weźmie on innych za żony, o ile byłaby tą, którą kochałby najbardziej.

Wśród wszystkich Strażników jest najbardziej głośna, jeśli chodzi o wyrażanie swoich opinii. Otwarcie potępia każde oświadczenie lub działanie uznane za niewłaściwe, dochodząc do punktu, w którym Ainz czasami uważa to za rozdrażnienie.

Jako Nadzorca Strażników Piętra jest bardzo zrównoważona. Albedo potrafi robić spokojne i dokładne wyroki, o których nawet Ainz czasami nie myśli. Przyjmuje rozkazy Ainza jako najwyższy priorytet i absolutne, karząc każdego, nawet Strażnika, który odważyłby się umniejszyć jego rozkazom. Podobnie jak wielu innych w Nazaricku, absolutnie nienawidzi ludzi i postrzega je jako gorszy gatunek.

Historia Edytuj

Albedo i jej inne siostry zostały stworzone przez Tabulę Smaragdinę. Pierwotnie była zaprogramowana jako dziwka, ale Momonga zmienił jej osobowość i ustawienia, aby była w nim szaleńczo zakochana.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Chwilę przed tym, jak gra YGGDRASIL miała się zamknąć, Momonga zmienił informacje o postaci Albedo, aby zakochała się w nim jako żart. Albedo jest pierwszym NPC, który przemawia do Momongi, kiedy Wielki Grób Nazaricka zostaje przetransportowany do Nowego Świata. Zdezorientowany jego dziwnym zachowaniem, Albedo pyta, czy czegoś od niej nie wymaga. Ainz każe jej zebrać Strażników Pięter na 6 piętrze. Oraz wraz z Demiurge przybywają jako ostatni. Razem z innymi przedstawia się i deklaruje swą lojalność Momondze.

Albedo towarzyszy Ainzowi, gdy ten wyruszył uratować Wioskę Carne i gdy walczył z Pismem Słonecznym. Potem wracają do Nazaricka. Albedo i inni Strażnicy Pięter przygotowują się do własnego planu przejęcia świata dla Ainza.

Mroczny wojownik Edytuj

Albedo jest odpowiedzialna za zarządzanie Nazarickiem, podczas gdy Ainz był daleko, w celu zebrania więcej informacji jako poszukiwacz przygód w E-Rantel. Leżała nago w łóżku Ainza, kiedy Narberal Gamma skontaktowała się z nią, aktualizując jej dane na temat aktualnej sytuacji Ainza. Była przerażona, kiedy usłyszała, że Narberal dzieli pokój z Ainzem.

Krwawa walkiria Edytuj

Albedo informuje Ainza, że Shalltear Bloodfallen się zbuntowała. Albedo towarzyszy Ainzowi, aby odwiedzić Nigredo na piątym piętrze i poprosić ją o zlokalizowanie Shalltear. Kazano jej pozbyć się Kralgry, który zignorował radę Ainza. Po nieudanej próbie zaklęcia Albedo mówi Ainzowi, by wycofał się z powrotem do Nazaricka.

Albedo towarzyszy Ainzowi w Skarbcu, aby zdobyć przedmiot światowy. Napotyka swojego twórcę, Tabulę Smaragdinę, ale odkryła, że to nie on ale Pandora's Actor, osobisty NPC Ainza. Próbuje przekonać Ainza, by nigdy nie opuszczał Nazaricka, a Ainz upewnia ją, że zabije Shalltear. Ainz nakazuje Albedo, aby powstrzymała każdego, kto prawdopodobnie zainterweniuje w jego walce z Shalltear. Powściągnęła i powiedziała Demiurdze, że Ainz zwycięży z Shalltear.

Po odrodzeniu się Shalltear, Albedo i inni Strażnicy Pięter błagają Ainza, aby nigdy więcej nie zrobił tego i pozwolił im poradzić sobie z przyszłymi incydentami, które mogą nadejść.

Bohaterowie jaszczuroludzi Edytuj

Kiedy usłyszała sugestię Cocytusa o oszczędzeniu Jaszczuroludzi wpadła w szał. Grozi Cocytusowi za nieposłuszeństwo wobec rozkazu Ainza, ale Ainz ją powstrzymuje, a Ainz zgadza się z sugestią Cocytusa. Albedo wraz z innymi Strażnikami Pięter grozi i zastrasza jaszczura, aby stali się częścią Nazaricka.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel, Albedo a także jej siostry nie istnieją.
  • Albedo to łacińskie słowo oznaczające „biel”.
  • Albedo jest drugim NPC, który otrzymał pierścień Ainz Ooal Gown.

Nawigacja Edytuj